HIHI!!


Make your own Glitter Graphics

Sunday, December 12, 2010

oh!

hari tu, aq pergi makan kenduri... dekat kawasan kampung aku nie la... then, x kisah laa,,, aku pun wt relax laa ceh duduk kan kat kerusi.. ye laa x kan laa aku nak duduk bersila kat bawah kot,...pastu dgn bangganya aku pun makan... pastu.. aku baru perasan... yang ada ustaz yang gile arr aku b*n*i.. ade kat situ.. dgn malunya, aku pun ape lg... tutup muke laaa... malu gile ohh... then dia tegor aku.. aku wat x taw je.. dgn bannganya malunya... aku pun lari.... aku lari sekuat hati aku.. then smpai kat mak aku yg ada kat sebelah aq... *sebelah tmpat duduk aq td.. heheh* aku bisik kat mak aku... 

aku: mak.. jom laa balik... (smbil menghela nafas panjang)
mak: ish satlaa.. mak nak cakap sat...
aku: mak nak cakap pa??
mak: mak nak cakap... JOM LA BALIK!!!!!!! (tgking mak aku kat telinga aku,..)

gile x mengamok?? adoihhhhhhhhhhh... then aku pun pedulikan mak aku td... 

*cerita nie rekaan je.. "aku" tu pun is not me... just watak... so "mak" td pun is not my mother... so harap maklum...*

No comments:

Post a Comment

My Sweethearts!

My Sweethearts!
Maksu love all of you!